상세 컨텐츠

본문 제목

[스크랩] 그대, 정말 미안해요 ..Always On My Mind / Chris De Burgh & 윌리 넬슨 & 에이스 캐논

주인작업실/뮤직 세상

by 윤기영 2006. 11. 11. 16:04

본문

Chris De Burgh


Willie Nelson


Ace Cannon(색소폰)
      Always On My Mind

      Maybe I didn't love you quite as often as I could have
      어쩌면 나 최선을 다해서 당신을 사랑하지 않았는지도 몰라요
      Maybe I didn't treat you quite as good asIshouldhave
      어쩌면 나 내가 할 수 있는 만큼 당신에게 잘 대해주지 않았는지도 몰라요
      If I make you feel a second best
      당신이 뒷전이라는 그런 느낌이 들었다면
      I'm sorry I was blind
      그대, 정말 미안해요 내가 바보였어요
      //You were always on my mind
      내 맘속엔 언제나 당신이 있었어요
      Maybe I didn't hold you all those lonely, lonely times
      어쩌면 당신이 정말 외롭고 외로웠을 때
      당신을 안아주지도 않았을 거에요
      And I guess I never told you I'm so happy that you're mine
      당신이 내 사랑이어서 너무 행복하다고 말한 적도 없네요
      Little things I should have said and done
      사소한 것까지 말해주고 해줬어야 했는데
      I just never took the time
      그런 적이 없었어요 //
      You were always on my mind
      내 맘속엔 언제나 당신이 있었어요
      Tell me, tell me that your sweet love hasn't died
      말해줘요.. 당신의 달콤한 사랑이 사라지지 않았다고 말해줘요
      Give me, give me one more chance
      내게 줘요.. 한번만 더 기회를 내게 주세요
      To keep you satisfied, to keep you satisfied
      당신을 만족시킬 수 있는 기회를 줘요
      Little things I should have said and done
      사소한 것까지 말해주고 해줬어야 했는데
      I just never took the time
      난 그런 적이 없었어요
      //You were always on my mind
      내 맘속엔 언제나 당신이 있었어요
      You are always on my mind
      당신은 지금도 내 맘속에 있어요
출처 : 현대시선 문예지
글쓴이 : 磯本/임주희 원글보기
메모 :

관련글 더보기